Tuesday, October 13, 2009

Biler anak aku dah gian nak menyayi...

Ini lah kisah disubuh hari.... pagi tadi kul 3.58 am..... tengah aku sedap-sedap dibuai mimpi tetibe anak aku gi kejut baba dia... baba.... baba... E-I-E-I-O.... aku tengok baba dia semakin tarik selimut adalah..... aperlah pulak budak ni wat tengah tengah subuh ni..... Si pipah ni punya tak puas hati dia kejut lagi baba dia... ermmm layan lah jugak si baba ni.... menyanyailah baba lagu Old Mc Donald.... hmmmm dalam hati aku... selamat..... dia tak kejut aku....... hehehehe padam muka baba......

Tibe2 entah bila lah pulak lagu tu dah habis.... yg aku sedar pipah gi kejut aku....... mama.... mama.. mama.... newawaku mama..... hmmmmm layan lah jugak aku.... disubuh hari aku kene nyanyi lagu negara ku.... siap kene ulang ulang lagi tu uwaaaaaaaa..... mama ngantuk lah pipah oiiiii.... hai aper lah yang dia mimpi sampai nak menyayi disubuh hari...... nasib baik lah lepastu dia tido balik.... selamat.....

2 comments:

  1. Mana update baru...?lama dah ni...

    ReplyDelete
  2. Mak uda ni panas-panas tek ayam la wat blog..sama cam mini aku gak masa wat blog dulu....huhuhu...updatelah walau pon sekeping gambo...penat aku follow dari belakang umah aku..

    ReplyDelete

Followers